Suklaantuoksuisia unelmia






Viimeistä kurssia viedään. Suuret odotukset oli ja on. Näkemiin Perheniemi. Yhteistä suhdetta takana 3,5 vuotta. Ehkä joskus törmätään.


Jatkanko ratsastusta? ... pohdin ja itkin ja pohdin... 500 kg lihaa, jota liikuttaa jonkinlaiset aivot ja minä...
Ei ratsastus ole turhaan luokiteltu yhdeksi maailman vaikeimmista urhelulajeista.


























...Sä haihdut hiljaa pois.... ;-)

Kariutuuko laihduttaminen pullaan tai suklaan ahmimiseen? Kaakaomassa! Kaiken pahan alku ja juuri. Olin työkavereiden kanssa karkkitehtaalla vierailulla. Minun dieettini ei kaakaomassaan kariutunut. Ahmin suklaata ilman rajoja. Siitä huolimatta painoni on sen jälkeen edelleen laskusuuntainen. Joku muutos aivoissani on tapahtunut. Epäilen sen johtuvan siitä, että olen tehnyt joitain asioita riittävän monta kertaa toisella tavalla. Arjessa on alkanut hiljalleen olemaan helpompaa, ainakin ajoittain. Olen askeleen lähempänä unelmaani.

Hevosen selästä putoaminen jätti minuun varsin kookkaan pelon. Pelkään putoavani uudelleen. Pelko hyökkäsi hevosen selässä minuun niin voimakkaasti, että se kahlitsi kaikki ajatukseni. Olin satulassa kuin patsas. Eihän siitä mitään tullut. Kotiin tulin itkien. Kaikki on minulle liian haasteellista. En pysty, en osaa, en opi, en kehity. Onko vaivan arvoista rääkätä itseä tällä tavalla? Entäs unelmani? Haluan oppia ratsastamaan. Olen rajalla oppimassa jotain uutta. Siinä rajalla, joka on kuin nuoralla tanssimista.

Meillä kaikilla ihmisillä on unelmia. Joillakin on suuria, joillakin on pieniä. Joillekin suuret on liian pieniä. Joillekin pienet on liian suuria. Katsommeko niitä arjessa? Kannattaako niitä katsoa? Toinen valinta on elää kodin, marketin, pururadan, punttisalin, elokuvateatterin ja kuoharilasin välimaastossa. Unelmat on enemmän. Minut luotiin unelmoimaan. Usein hyppään istumaan pilvilinnaan, jopa kesken työpäivän ja saan arkeen uuden perspektiivin. Arki on unelmien suljettu häkki. Jos kotilinnun päästää pois häkistä, se voi lentää päin seinää ja kuolla. Toisaalta häkissä lintu ei opi lentämään sillä tavalla, millaiseksi se luotiin. Kysymys kuuluu, onko häkkilinnulla lentotaitoja?






Rasvanpolttajalla koko elämä on täynnä kiusauksia. Jotkut niistä ovat viimeisiä :-)

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Ikuiset viimeiset kiusaukset

mehukkaita arkiruokia

laihtumisen salaisuudet